`´ Trevlig Midsommar `´

Hoppas alla har haft en toppen dag? Och att ni kommer
ha en toppen kväll? :)

Själv sitter jag & älskling hemma hos mamma & pappa just nu,
nyligen ätit lite sill & sånt, med nypärer, fan va gott de va..
Mätt nu & kan knappt röra mig så därför passar jag på att blogga. :)

Lite tråkigt väder bara, hört lite småmuller & för en stund sen kom det en liten
regnskur..

Ajuste, igår kväll påbörja jag & älskling en låt..
Jag sjöng in & spela in för första gången & vågade,
för ett första försök var det okej ^^,

Ikväll blir de bara lugnt, men imorgon kanske det blir Viskans parken?
De var fest på Getberget ikväll, men de blir inte av det för min del..

Nä, nu börjar åskan närma sig, så måste lägga ner bloggandet..
Man är ju på landet nu, där behöver man ju dra ur allt.. 
Se, stan är alltid bättre! Haha... 

Som rubriken talar,

Trevlig Midsommar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback