`´ Arbetsförmedlingen `´

Idag har mamma skjutsat mig till Fränsta på Arbetsförmedlingen där ja
skrev in mig igen eftersom jag inte längre vad inskriven där..
Gick mycket snabbare än vad jag trodde eftersom jag slapp åka till Ånge.. :)


De var en så snäll & gullig tjej som jobba där som fixade allt idag..
Hon var toppen!


Vet inte vilket tåg jag tar hem idag, får se först när mamma tänkt sig middag & så..
Så antingen vid 15.oo / 18.oo .. :)


Inatt har ja inte sove bra, saknade älskling så grymt..
Känner mej helt lost utan honom
Så ikväll kommer ja krama sönder honom..
Tydligen sakna Aslan & Laika mg också som har legat & gnällt vid dörren
hemma efter mig, hehe... Lite gulligt kanske?

Ne, nörda lite på Facebook nu.. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback