`´ Fixat i lokalen `´

Idag klev jag upp vid 09.oo tiden med älskling & var då ut med Laika,
sen satt jag vid datorn en liten stund & umgicks med familjen lite..
Sen var jag till stora lokalen ja ska ha fest i & rita av hur de såg ut innan jag möblera om,
så idag har jag möblerat om en massa & fare mellan hemmet & pappas arbete där jag ska ha
festen med saker..
Sen har jag vare till Backes & köpt en grejj så ja kan koppla in PS2:an så folk kan sjunga Singstar...
Sen var jag till Viskan med mamma, älskling & Melissa till syster Veronica där ja låna högtalare
av killen hennes.. Sen for jag till nästa syster Ylva som vi var hos
en liten stund & umgicks & träffa Pontus, lill söt pojken <3
Låna även plankor till henne till planksteken jag ska bjuda på..
Sen for vi tillbaka till lokalen däe jag börja dukade & gjorde fint så det är klart..
Så nu ser det toppen ut, allt går i svart/vitt/rött..


Kort kommer sen :)
Sen vill jag tacka min familj & älskling som hjälp mig så mycket..


Nu sitter jag & fixar musik till festen, lite drygt.. men måste ha nått..
Sen hoppas ja folket tar med lite eget också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback