`´ Torpshammar `´

Shohoo!


Äntligen lite internet, sitter hos mamma.. vart en impulsresa till henne
idag då jag fick reda på att jag måste på arbetsförmedlingen i Ånge imorgon..
Men efter det åker jag hem till älskade pojkvän igen..


Ska ju snart till mamsen igen, snart Måndag så..
Jag känner mig redan laddad inför min helg!


Som ni ser har ja städat bort julen på bloggen, finally!
Haft tråkigt hemma så småarbetat på denna bloggdesign..
Lite slarvigt gjort men lovar att ja kommer lägga ner tid på en ny
& mycket snyggare sen när jag har internet igen :)


Men hoppas denna är okej?
Kommentera den gärna!


Nepp, nu ska ja kika runt överallt & ingenstans, kanske skriver
et inlägg imorgon också om jag har tid innan jag drar hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback