`´ Finally `´

ÄNTLIGEN , nu är det slut på att skriva i word dokument,
nu kommer min blogg bli normal igen så jag hoppas ni läsare kommer
tillbaka & orkar läsa den nu, när jag kan uppdatera med jämna
mellanrum så det inte blir tusen inlägg på en & samma gång, ja
förstår hur jobbigt det är, men jag bloggar ju mest för min egen skull..
För att jag tycker det är så himla kul & kika tillbaka på livet sitt...

ÅH de ska bli så kul & kunna hålla på med alllt möjligt igen, läsa 
bloggar, fixa bloggar, snacka med vänner & allt!

Min pojkvän var så underbar idag, han var på möte & sen när han kom hem hade
han shoppat lite eftersom han fick cash idag..
De blev fiskedrag & lite sånt blandat, sen de bästa av allt..
Han kom hem med ett Suprememål till mig med Lökringar & vitlöksdipp
& sen internet
på det, hur underbar pojkvän har man inte?
Hur mycket bättre kan dagen bli?

Idag har vare en rätt lugn dag, Aslan kom igår & han skulle sova här tills idag,
men det blev en extra dag så han åker hem imorgon..

Imorgon är också en toppen dag! 
Älsakde, saknade vän Petra kommer & spenderar helgen med mig,
sen rymmer älskling & jag till henne tills hennes student, för den vill vi ju 
självklart vara med på! 

De blir toppen det.. Sen ska syster Louise till mamma & pappa också så
ska hem dit i helgen & hälsa på har jag tänkt mig...

Men nu ringer pappsen, så har inte tid & prata...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback