`´ On My Way `´

Nu sitter jag i bilen med Petra, Ronja, Älskling & Björn på väg mot Hallstahammar!

Helgen har vare toppen, i fredags var det lungt.. Var mestadels
med Christian.. Sen igår så bestämde vi oss för & dricka lite 
& då var det Petra, jag , ronja & robban som först gler runt lite i fränsta/torpshammar.!
Sen mötte vi upp björn i Ljungaverk & hämtade även upp Sara,
hon hade inget mer val än att hänga med oss..
Åkte då allihopa till Torpshammar där Petra lämna av bilen för björn
skulle köra oss en stund..
Men innan blev vi sittandes hos päronen & drack lite & björn fick först hämta
& köra min familj igen som var nere på byn..
Sen fick han köra oss till Viskan & då var vi till Jerker & gull Ämma <3
Umgicks lite där med party peoplet, ja umgicks väll mest med ämma & vi satt
& snacka en massa om lite allt möjligt & drack en varsin bira, underbar brud de 
där, hon är toppen!
Sen drog vi hem , vad kan klockan vare?
Kanske 02.oo, eller innan skjusta vi hem Sara sen hängde Björn med oss till päronen fick han
ta sig en öl också..

Satt uppe ett bra tag inatt & snacka, ja somna väll före dom..

Sen vakna jag vid 09.oo i morse, alla andra sov utom mamma
som var vaken.. Så umgoicks lite med henne ett tag & sen vid 11.3o
vakna björn & Robban..

Vid 13.00 väckte jag Ronja & Petra, fika lite då & gratta morsan på morsdagen,
åt tårta & så..
Sen beslöt Björn sig för & hänga med oss idag så han drog hem & packa..

Så nu sitter vi alla här i bilen en bit utanför Sundsvall, har några timmars bilresa
framför oss...
Har ju iallafall tagit med mig dator & internet.. <3

Så ja kommer att blogga mer i veckan!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback