`´ Ny Digitalkamera `´

Ni som följt min blogg vet att min förra kamera är trasig,
som var en Fujifilm FinePix Z10fd,
en kamera jag var sjukt kär i början, men efter nå år börja de bli
massa "spökbollar" & suddiga bilder & sen råka ja slå in den i en kökslucka
den var det livet över för den & min fräcka oranga fyrkant orkade inte mer.. :(

Men nu har ju jag VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN som hade en överraskning
till mig idag, det var en kamera! :D *Happy*

'
Den är så snygg!
12.1 Megapixel kamera & av de lilla jag testat hittills är jag supernöjd!

Så nu kan jag äntligen foto igen, WIHOO!
Passar perfekt nu när ja vill ta bilder på nya lägenheten!

Ja, idag har jag & familjen kört första lasset till Sundsvall
mot eftermiddagen, efter 1-2 timmar var vi klar & drog oss hemmåt,
var hemma här i Torpshammar igen vid 18.oo tiden.
Robban är kvar i Sundsvall för att fortsätta måla igen & imorgon åker
vi tillbaka med ett andra lass, sen ska jag äntligen sova min första natt i lägenheten,
de kommer kännas skrämmande, skumt!
Men samtidigt sjukt kul!

Första gången jag själv fick se lägenheten idag & är nöjd hittills!
Större än förra vi hade som låg på 40kvadrat, denna
på 49, så blir toppen!
Kommer bilder som sagt, eller kanske ett videoinlägg?
Vad röstar ni för? ;)

Ajuste, precis efter vi åkt så var Robban & köpte coola & sen fick ja
samtal av han att 2 snubbar försökte råna honom på vägen tillbaka,
dom var omkring 16-17 år kanske..? 
Helsjukt, men gick ju bra för Robban iallafall, mindre bra för dom andra..
Ska man fan inte kunna gå säkert ute på kvällen?
För att ungdomar ska tuffa upp sig?
Klockan var inte ens sent, det var vid 18.oo när vi åkt som sagt..
Och hur smart är dom igentligen som hoppar på folk den tiden på kvällen?
Icke maskerade & slänger fram massa hotelser & allt?
Nää, uscha..
Men det slutade ju i ett misslyckande för dom också, "tuffingarna".

Men älskling är hemma nu & han mår prima,  skönt är det så ja slipper
& va orolig över honom <3



Håller just & väntar på att en film ska bli klar också,
I Taket Lyser Stjärnorna, inte sett den.. 
Men hoppas på att den är bra! :)

Funderar på att gå på 3D bio i helgen också, nya Saw! :)
Tror den kan va sjukt nice, har ni sett den?

Mer finns nog inte & berätta om denna dag!

Men vill tacka min familj, mamma, pappa & lillasyster som hjälpt till
med flytten <3
Jag älskar er, ni är TOPPEN!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback