`´ Renovering `´

Äntligen, internet som funkar nu i lägenheten efter en massa strul & självklart
kommer det ett blogginlägg direkt, haha!

Sen dagen jag flytta hit har jag & älskling hållt på med
lägenheten hela dagarna, de var inte förens igår vi börja småmöblera lite..
Vi har spacklat väggar, slipat dom, målat väggarna 2-3 gånger i
sovrum - hall - vardagsrum , målat lister runt fönster - dörrar o.s.v
Inte klart ännu, de ska bytas golv, måla tak, byta kyl & frys & duschkabin &
ta ner dörrar som ska slipas & målas & annat småfix.
Sen packas upp & möbleras.. Men så less nu så de tar vi när de kommer, vi har börjar
tjuvmöblerat lite ändå fast det inte är klart, när tak & golv ska bytas/målas får vi bara
flytta runt på saker.

Var iallafall & unna oss en IKEA handling igår , eller var det förgårr?
Alldeles dagvild, anyway.. Massa småplock, tvbord m.m. & de gick på 3.400kr typ.
Ändå missa vi typ hälften vi skulle ha & de vart en massa annat..
Haha, blir aldrig som man tänkt sig!

Måste hitta mitt minneskort som ja kan sätta in i nya kameran också så ja kan ta lite
bilder, nu är internminnet fullt, de är typ 10 bilder? , Fett Drygt!
Men de löser sej strax, har börjar rivit upp i lådor igår så, mer ska de bli..

Damn, vad mycket snö det bara kom sådär, PANG!
Från inget sen igårkväll tills att jag drunkna nu i morse..
Nä fyfaan, & ja som ska hasa mig ner till stan idag & göra en adressändring..
Ska även in i morgon på ungdomscentrum, ska ut & göra praktik så..
Vet inte vart ännu?

Näpp, göra nytta nu, flytta på soffan & ta listerna i fönstret!
Sen fortsätta diska & packa upp i köket..
Gnälla på snön får jag göra sen!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hoppas du hittar minneskortet så vi får se hur hårt ni har jobbat. :D

2010-11-10 @ 13:50:09
URL: http://lejisi.se
Postat av: johanna sundman

SV: ja, jag vart kär i dom där flätorna på sidan! måste bara hitta någon som kan göra sånna, det vore ju toppen :)

2010-11-11 @ 17:08:26
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback