`´ Extrajobb `´

Halva veckan har redan gått innan det snart är helg igen,
gud vad skönt att tiden går fort ibland :)
Fick samtal från storasyster Ylva i helgen & fråga om ja ville extrajobba,
självklart *YES*!
Var iväg igår en sväng & ska även dit imorgon & på Fredag!
Är det inte toppen?
Vet inte vad själva stället heter men det ligger i Torpshammar,
nedanför Torpshammars skola, där AWPE & Doctus & så äter,
stavning?
Haha, anywaay..
Fick hjälpa till i köket, diska & ställa ut saker i matsalen!
Jobbade inte så länge heller. mellan 11- 14.oo, kändes bara som en timme.
Sen är det upp till 200 elever som brukar äta där, men var ganska lungt igår.
Blir väll mer stressigt imorrn kanske?

Innan jag åkte hem hjälpte jag till & städade av också åt Ellenor,
som jag hjälpte! :)

På Fredag efter jobbet ska jag till Sundsvall också en sväng,
fixa lite ärenden.
Fick reda på att på Söndag är lägenheten ledig *Wihoo*.
Så kan nog börja flytta in nästa vecka.
Ska bara målas om innan & det skulle Robban hjälpa till med så det går fortare!

För övrigt har det vare en lugn vecka..
Björn var & hälade på igår kväll nån timme, de va kul! :D
Snacka skit & ja satt & spela lite på Final Fantasy..

Bjuder på en "snygg" bild också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback