`´ FrontierVille `´

Sitter just nu på Facebook & nördar lite, spelar
lite FrontierVille & efter det ska jag ta & läsa lite bloggar som
jag följer på Bloglovin'! :)

Så vilka följer mig där då? ;) 


I veckan har jag extrajobbat i 3 dagar, hjälpt till i köket, diskat & städat
för fullt & det har gått toppen!
Duktig brud ja ibland! 
Idag var då sista dagen, helt slut & trött när man inte är van,
pinsamt men några timmat kan ta lite kåål på en..
Haha, men ärligt så längtar jag efter att få komma ut i arbetslivet & få
ett fast jobb, men det är ju tyvär inte så enkelt..

Planerat på flytta till stan nu på Tisdag om allt är grönt med hyresvärden,
Robban ska prata med honom om det..
Så det håller vi tummarna hårt för nu!

Halloween i helgen?
Ska ni spöka ut er?
Imorgon eller på Söndag kommer det en överraskning här på bloggen iallafall! ;)
Lite scaryy va? , Kanske inte, mest nyfiket bara?

I helgen tror ja de blir lungt som alltid,
är en tjej som gärna sitter hemma & myser i soffan..
Men det blir utan älskling denna gång tyvär så han jobbar sent både
ikväll & imorgon..
Sitter & längtar nu tills han kommer hem, som är vid 00.3o *pust*.
En heel timme kvar! , Känner mej tom utan hans närvaro!

Jag KÄRLEKAR dej Robin Hansen <3
De vet du va?
Du har en plats i hela mitt hjärta!

Sjävklart min fina familj har en stor del av det också,
Ingelis Sundman, Lennart Sundman & Melissa Sundman.
Samt mina äldre syskon <3
Kärlek, kärlek , kärlek.. 
Här delas det ut i massor till er, men det är ni värda!


SvääääängRooooompaH!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Håller tummarna för er på Tisdag. :D

Håller inte på med Facebook längre. :P

2010-10-30 @ 09:59:53
URL: http://lejisi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback