`´ Idol 2010 `´

Tjat tjat tjat, nu varje Fredag om Idol här..
Men vadå? , Man måste ju bara följa nu när världens
bästa snubbe är med, Jay Smith <3
Tätt därefter kommer Olle! :)

Men vafan håller Alice på med?
Hon kan inte bara hoppa ur sådär,
jag som höll på henne av brudsen!
Du var ju så jävla bra!
Nej *Tummen Ner* på det!
Men kul att Minnah är tillbaka & vilken jävla
come back hon gjorde..
Har inte gillat henne så mycket innan,
visst hon har superbra röst men det är inget som tilltalat mig,
hon har inget som är eget utan nått som många har om ni förstår?
Fast dom flesta håller nog med på den fronten då hon vart utröstad
sist! Men hon förtjänade starkt & komma tillbaka nu efter kvällens
framträdande, sjukt bra gjort!
Fortsätt så!

Jaa, som ni förstår vet ni vart ja sutte hela kvällen?
Haha, framför tv:n med familjen & älskling.
Kollat på det & Circus Möller!
- Shieeeeet!
HAHA, kung det var, "Flickorna på Klitteberg"
eller vad det nu hette? Nått liknande! 
Hahahaha!

Aja, efter det tog älskling & jag en dusch, sen
var det dags & se röstningen på Idol,
la en röst på Geir & tur nog fick han stanna! :)

Nu sitter vi uppe på rummet, väntar på att ett
Vampire avsnitt ska bli klart, den blir det & krypa ner i sängen.

Imorgon blir det dags för en städ-time uppe tror ja,
börjar se ut som om Kenny Starfighter har krachlandat här inne,
- Va saru?!
eller så var de ju inte!
- Landa hårt gjorde ja'
* Ja de gjorde han!

Ahh, tänk för det gjorde han.

Haha, jag har sämst humor & bara jag själv som fattar den säkert?
Och skrattar åt mig själv!

Ischlopischlo, logga ut från facebookan nu & sova,
tidig Lördag, duktig ja!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback