`´ Mys Med FavoritPys `´


Sitter nu & har haft lite mys med en av mina favoritpysar
Miilo medans Melissa åkt till stan en sväng så har jag hand
om dom en sväng.. :) (Miilo & Thyra).


Miilo, visst är han fin?


Mysmysmys...


Miilo & Laika...


Precis ätit också, så nu sitter jag & tar det lungt med min absoluta favoritpys,
Robin Älskade pojkvän Hansen <3
hihi, vi ska väll ta & hoppa i duschen snart, känner mig smutsigare än
allt annat & har bara inte haft orken till att duscha än idag..
Men alla har väll sina lata dagar?

Haha, söt mamma är också..
Hon ska fara till Viskan & vi sitter i samma hus, men hon är tvungen &
skriva den på Facebook ;) :





HAHA, visst är hon gullig!
Ändå sa hon det vid matbordet också, så hon hade ju bara
kunnat hojta till vid trappen "Nu drar vi"!

Men hon har ju blivit lite datanörd ;) , Hon som klagat
på oss barn genom åren.. Men nu kan vi äntligen
få klaga tillbaka! Hahaha...

Imorgon ska vi fara & fiska allihopa tänkte vi,
för & hitta på nått..
Kan bli riktigt kul, de blir i Matfors på nått ställe där
med regnbågar...
Så hoppas man har turen med sig imorgon då..

Sen sorry för dom dåliga bilderna, som ni vet som följer
min blogg är den trasig så får bli mobil-bilder, men eyy..
Bättre än inget eller?

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback