`´ Mysmys ikväll med älskling `´

Nu är vi hos Sonubai & Erik i stan, kom hit vid 20.oo igår kväll då pappa
var så snäll och skjutsade oss <3
Umgicks lite & dom höll på packa en massa , sen blev det till & sova vid 23.oo
tiden..

Imorse åkte dom vid 06.oo tiden, vakna till då en sväng men fortsatte sova en stund
till efter, tog en sovmoron vilket man får göra på söndagar ;)
Iallafall, dom drog till Turkiet en vecka & vi bor då här för att se efter Aslan..

Idag för nån timme sen tog älskling & jag med oss pälsarna & tog en
liten handling för mat idag som blev färdigmat som Pizza & jag tog sån där
låda med kyckling, grönsaker, bea & mos..
Sen har vi köpt cola & godis, ska kolla på film & ha lugnt mys ikväll..

Vettifan vad det är med mig på senaste, känner mig så trött hela tiden,
mina ögon är värst.. Dom vill bara falla igen på mej nu, småsvider lite typ..
Kan ju absolut inte vara för lite sömn..?

Jaja, imorgon praktik för Robban, sen får vi se vad vi hittar på.. :)
I veckan ska iallafall jag vara kamerakvinna för ett band, ska göra en musikvideo
med dom så ska jag få låna riktiga grejjer, studio med greenboard & sånt! 
Ska bli askuul, så kan man få lära sig & hantera lite sånt & inte bara en kamera..
De längtar ja verkligen till, vad för band & sånt är hemlighetsstämplat,
så det får ni fortsätta vara nyfiken på!

Ska kolla upp om dom har systemkamera eller nått där också,
isåfall kommer jag leta upp villiga modeller ;)

Mer om det senare..

Peace!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Låter som en mysig söndag. :D

Hoppas du hittar en systemkamera.

2010-10-11 @ 08:31:00
URL: http://lejisi.se
Postat av: Anonym

Sover man för mycket kan man få samma "symtom" som när man får för lite sömn

2010-10-11 @ 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback