`´ Världens Bästa Flickvän? `´

Ja måste nog vara världens bästa flickvän,
i förskottspresent fick ju Robban lite olika saker
som likörer & så & idag köpte jag hans rätta present
från mig & familjen:



Är jag inte världens bästa flickvän säg?
Skämmer bort min älskade pojkvän!

Iallafall, idag var jag till Sundsvall med mamma & pappa.
Pappa släppte först av mig & mamma vid Birsta City & vi sprang runt där ett
tag medans han gjorde andra ärenden..
Köpte lite presenter & så till kommande födelsedags barn & syskon!
Vad kan jag inte berätta nu då dom kan sitta & tjuvläsa lite på min blogg ;)
Och jag köpte då Final Fantasy 13 i efterskott till Robban då det vare lite
struligt med pengar under hans födelsedag!
Så nu ligger han i sängen & har myst ner sig där min sjukling & nördar för
fullt..
Ska väll vara så taskig & ta över det sen ;)

Iallafall, åter till dagen.. När vi var klar på City så sprang vi över
till Coop där pappa mötte upp oss & handlade lite där.
Tog en varsin mosbricka på vägen ut, var på systemet sen åkte
vi till Nacksta & sedan hem.

När vi väl var hemma somna jag till en sväng här i soffan,
eller halvsov mest, vakna av minsta lilla..
Varit så trött idag så det är sjukt, är fortfarande det så
det lär bli en tidig kväll.

Robban kom hem från jobbet vid 19.2o & då käkade vi lite,
sen koppla vi in tv:n & var ut i vagnen & rota fram alla PS3 kablar, dosa m.m.

Sen kan ni ju gissa vart resten av kvällen bär av? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback