`´ Allt känns underbart `´

Allt känns så sjukt underbart nu,
jag har en gladare pojkvän som ja älskar över allt annat,
& han älskar mig, kan det inte bli mer toppen?
Inte långt kvar tills två & ett halvt år heller. *längtar verkligen*
Snart flyttar man & börjar på en ny start,
ett bättre ställe, ett bättre allt!

Ja har känt mig så mycket bättre & uppåt dom senaste dagarna,
inga hemska drömmar, inga bekymmer.
Livet bara leker & flyter på bättre än nånsin...


Min Drömprins <3



Igår kom Aslan på morgonen, vid 07.3o tiden & pojkvännen min
har börjat praktisera...
På kvällen så var vi ut & jogga & denna gång fick Laika stanna hemma
& Aslan följa med...
Han tyckte det verkligen var jättekul medans en annan fundera på hänga sig
istället, nejdå.. Men fyfann vad jobbigt det är..

Alldeles ont i bena idag, men ska ut & träna idag också sen..
Men nu strax ska ja gå på Tempo & köpa lite saker till maten,
de blir hemgjorda köttbullar idag med hemmagjord mos till mig &
stuvade makaroner till Robban...

Sen ikväll blir det Idol, säsongstart ikväll så! :D
Får vi se vad Sverige har för nya stjärnor att bidra med..



Kommentarer
Postat av: anna

blir så glad att se att du mår braaa! <3

2010-09-07 @ 19:24:10
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback