`´ Boberg `´

Vare där på skolan nu igen på den där, JobbiFokus kursen.
Eller vad den heter? Bra koll jag har? Hmm... Nopp!



Klara nån grejj runt arbetsmiljölivet (kursen) nu,
så ska få som ett diplom eller vad det heter som visar att
jag gjort klart & klarat det, duktig man är! *Stolt*


Var som ett test det vi gått igenom & jag drog igenom det både
skriftligt & muntligt, fick sedan sluta efter det, redan vid
13.oo då man är bäst! Haha...

Ganska skööön & chill dag idag iallafall, där man uppgicks med gruppen,
Matilda, Oxana, Melissa & Manuela..
Sorry om ja stavar fel nu på nån..

Sen satt Nadja en sväng vid oss också & behövde lite hjälp :)
Mycket snack & vi diskutera lite idag också om olika saker när
vi ändå var klar, tiden bara svischa iväg med massa fika 
& så, = Trevlig Dag!

Efter det i väntan på tåget som gick 14.40 så gick lillasyster
& jag & åt Pizza på Shish Kebab i Ånge & köpte blommor åt pappa.

Tåg sedan tåget hem med Torpshammar girly gänget..
(Halva gänget från kursen) & fick skjuts från stationen & hem
av Manuela, så söt & snäll hon :) <3

Hemma nu, firat pappa lite.. Mer firande snart då fler i familjen kommer
som minska syskon & så.. Ska bli tårta & gotta, NJAMMI!

Sen åker jag hem till Sundsvall ikväll, pappsen skjutsar mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback