`´ Dance Dance Revolution `´

Hoppas ni drömmer sött, ni som sussar nu?
Eller har en mysig helg?
Eller Rockar röven av er?

Lördag idag & jag & älskling har tage de lugnt hela kvällen,
förutom jag som precis stått på en dansmatta & försökt dansat
av nått kilo..
Insåg idag hur mycket jag börjar gå upp i vikt då jag inte fick på
mig ett par jeans nästan, mina favoriter :( 
Så nu blir det hårdträning, ska minst göra av med 1500kcal/dagen.

Började småträna nu lite ikväll som sagt, så snart blir det duschen..

Har vare på stan en sväng idag också med älskling..
De var nån Bondegrejj på stan också märkte vi då en häst
höll på trava över oss & stan var alldeles fullpackad med folk.
Och folk stog & dansa folkdans mitt inne på in & skrek "yohoo" mitt
uppe i fiolspelande.. Scary shit de där..
Vi rusa ut när dom börja gorma sådär...

Robban köpte ett linne idag också, kände han behövde lite nya kläder eftersom
han går ut på praktik till veckan..

Haha, kung gammal reklam också, som tydligen är en klassiker jag inte sett..
Men Robban visa den idag,höll på garva ihjäl mej:




Slutet är ju kung också! Haha...

"HALLLLÅ BOJJE!"
"Vi borde byta skorsten"

Hahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback