`´ Kamera = Död `´



Tog nyss död på min enda kamera då jag råka slå
in den i en kökslucka :( Så nu funkar den inte, eller ja.. 
De blir ränder fulla korten..
Måste nu akut köpa en ny kamera, men kommer inte ha råd
på ett tag då mina pengar kommer gå till en annan sak...

Fy faan för det..!

Aja, inte mycket att göra åt.. Hade ändå behövt en ny då jag haft
denna kring 2 år & den är inte bra längre..
Vill ha en systemkamera, men alldeles för dyrt för mig just nu...

Igår kollade älskling & jag på film, eller två stycken..
Vi började på Survival Of The Dead men bytte redan
efter några minuter då den var helt värdelöst, filmen är från 2oo9,
men man kunde tro från 80-talet..
Inget jag rekomenderar..

Men filmen vi bytte till var helt sjuk, på ett bra sätt..
Miss March , den var riktigt riktigt ROLIG!
Tycker jag ni ska se om ni gillar typiska college filmer..

..klicka för större bilder..


Idag har det bara vare lungt, tvättat, dammsugit & borstat Laika som ni
kan se nedan, gissa hundrasen? Eller vadå?
Helt sjukt vad hon släpper hår nu när hon byter päls,
det där är efter 5 min borstande & de tog aldrig slut..
Man fick ge upp, ändå borstade jag henne igår också..
Sjukt jobbigt, man får dammsuga varje dag, men man får väll det
på köpet också när man köper djur ;)
Kan ju snart göra en pälsjacka om ja sparar på det där i en vecka, haha...
Kan ja sälja den & köpa en kamera ;) Problemet löst!
Om det ändå vore så lätt! :D


(Bilden är suddig & randig då denna bild nyss är tagen, 
precis efter att jag förstörde min kamera...)

__________________________________________________________________________


De skulle komma en snubbe & kolla på lägenheten igår också, men
ändrade planer.. Han kommer nog ikväll..
Så håll tummarna på att vi blir av med lägenheten, vill börja packa! 

Bjuder på en sista bild på mig, kanske sista som brunett ;)


Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback