`´ P, p, p, pa, pa, p, PARTY `´

När jag kom hem från Torpshammar i Onsdags var Aslan
hos oss redan som skulle sova över..
Tog de sedan lugnt mest hela kvällen & tog det även lugnt på Torsdagen..
Haft fler lägenhetsvisningar också, men inga svar ännu..

Vill ha svar nu så man vet om man ska börja packa eller inte? 

Igår så var Robban på praktiken & strax innan han kom hem så var
Christian & snygging Ämma förbi en sväng.. <3
När dom gick städade man av lägenheten lite snabbt & vid 15.oo
tiden kom en snubbe & tittade på den..

Mot kvällen gjorde vi (älskling & jag) oss i ordning & tog 18.oo bussen med 
Ämma & Christian & gick på systemet en sväng, sen drog vi till min älsklingbryyd
Anna som skulle ha fest..
Vi satt & umgicks lite, ja spräckte nån öl, spelade hora m.m.
De var Jag, Robban, Ämma, Anna, Amanda, sen kom några snubbar till
& nå brudar..
Trevligt som fan!

Men var hemma redan vid 23.oo igår & dom hämtade Aslan..
Sen gick älskling & jag upp till Christian & glodde på film, 
det blev Prince Of Persia, sjukt bra film faktiskt!
Den gillade jag, rekomenderar den starkt!



Ikväll blir det mera film & en massa mys,
Christian var även på det! 

Älskling & jag har ju även våran dag idag! <3


2 år & 5 månader idag!



Älskar dej bubben <3 Alltid du & jag..
Oavsett om tiderna är tuffa ibland så kämpar vi för det vi hade, för att komma till det vi var!
- Och vi har kommit en lång bit på vägen!

Och ja vet att det kommer komma den dagen, för det är meningen att det ska vara du & jag..
Jag älskar dej bubben <3 , Du är mitt allt...
Kan inte tänka mig ett liv, inte ens en minut utan att veta att du är min,
för min värld skulle rasa samman då..



Kommentarer
Postat av: ~ N O R A ~

Länkar alla som vill bli länkade! :)

http://ttypnora.blogg.se/2010/september/lankar-alla-som-vill-bli-lankade.html#comment

2010-09-18 @ 18:51:17
URL: http://ttypnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback