`´ Photoshop `´

Erika hade vare iväg & tagit lite bilder med sonen & laggt ut dom på facebook,
många var så fina så jag var tvungen & fråga om jag fick låna dom till att öva & pilla
lite på dom i photoshop!
Så självklart, här nedan är en av bilderna! =)

Tänkte jag visar lite före/efter bilder.
Har inte gjort nått extremt då jag inte vill förstöra bilden, utan har 
laggt på ett bättre ljus, stärkt färger o.s.v i bilden.
Sen på fler förslag har ja laggt på lite effekter bara.

Jag är riktigt nöjd, och den fina killen på bilderna heter Anton!
« « « Klicka för större bild!



Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-01 @ 21:42:31
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Cissy

Angelijna:

Är ingen storläsare av bloggar, så tyvärr inte.

Utan jag följer bara mina vänners bloggar & dom som intresserar mig extremt mycket. (vilket är fotobloggar)

Men du får gärna följa min om den faller dej i intresset! :)

2011-04-03 @ 18:12:44
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback