`´ Hellcats `´

Dagen på praktiken har vare lång, klev upp 06.3o & började 07.45 & blev kvar
där tills 17.3o.
Men imorgon är det en mycket kortare dag, sköööönt!

Har precis kollat 2 avsnitt med Hellcats, en ny serie jag börjat kolla på nu.
Ska se avsnitt 6 nu & sen sova tänkte jag, extremt trött.
Helt okej serie btw, inget ja skriker WOHOO över men den är lätt värd & se
på iallafall. :)

Sen har ja börjat kolla på Solsidan säsong 2 också, hahaha!
Så kuung serie, den där Ove är väll förjävla söt han! Hahaha.
Diggar avsnittet när den rika snubben flytta p.g.a Ove..

Men men, mysa ner mig i soffan nu med mina favoriter!
Laika & Robban <3

Puss Puss!
Sussa Sött!

Kommentarer
Postat av: mistyy' <3

älskar din blogg! ♥

2011-04-05 @ 14:01:50
URL: http://miisty.blogg.se/
Postat av: Cissy

Mistyy:

Åhhh, vad häligt & höra & tack så sjukt mycket ♥

2011-04-07 @ 17:47:27
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback