`´ I Just Want You `´

Rubriklös som alltid, så får bli dagens låt jag knarkat med Ozzy fucking
awesome Osbourne! ♫ ♪
Så grym så grym, så stolt, så stolt att ja sett han Live!

Idag var ja på praktiken som vanligt, började 07.3o & fick sluta 12.3o då jag jobbade in en
halvtimme & strunt i lunchrasten, eftersom jag ändå sluta så tidigt idag.
Hem & tog ut Laika på en promenad, satt vid datorn en stund & slappa framför tv:n som sluta med
att jag sov 1-2 timmar på soffan. Hahaha.
Vakna & va ut med Laika en sväng till för att piggna till & sen plocka ja i ordning lite i lägehetn
& klippte klorna på Laika & borstade henne.
Höll nog på & bortsa henne 25-3o minuter & de hjälpte ändå inte, man kan ju göra en hel soffa
av den päls hon släpper nu inför sommaren.. Så nån som vill låna henne ett tag nu? ;) Haha.
Efter det så vart de en långpromenad i strax över en timme också & njöt av det fina vädret.
Mötte älskling på vägen också & vi gick till macken & köpte cola på samma gång & gick
hem & åt & nu har grabben vare duktig & dammsugit.

Haha, så nu när han är klar ska vi kolla ett avsnitt hellcats, duscha & sen kommer jag nog sova
som jag känner mej nu.
Har lite bilder sedan dagen också, men orkar inte fixa dom nu.. Kanske imorgon?

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback