`´ Nu Får Det Fan Vara Nog! `´

... Mega förskyld igen, men vägrar fan ligga igen..
Tung i huvet, känner mej alldeles varm & svettig & inte haft nån sömn inatt för haft
så tungt att andas.
De drabba inte bara mej, utan Robban som inte kunde sova p.g.a att jag halvsnarka &
chippa efter luft.
Snarkar när jag är förskyyld, jobbigt nog. Men gla' att jag inte snarkar annars.
Så idag slappa ja en stund på förmiddagen framför datorn, sen var ja ut med Laika & Aslan 
på en varsin promenad till parken & lekte lite med dom, kasta pinne & dom vada lite i bäcken
som finns där.
Har lite bilder, får se om ja lägger in dom ikväll / imorgon.

Sedan hem & kollade på några avsnitt från Solsidan, det 'är ju så köng!

Nu nyss har jag vare ute över en timme i parken med Laika & läst en bok &
njutit över det häärliga vädret & hoppas på att det kan hjälpa till & bita mig.
Laika sysselsatte sig mest själv & mörda pinnart, kasta runt dom & skvätte snö på mig
medans jag satt på bänken & läste.
Sen innan vi gick därifrån kasta ja lite pinne & boll vilket hon tycker var sjukt kul!

Snart kommer älskling hem, saknat honom som fan.
Inge kul & va ensam hemma på dagarna, blir så lätt göralös.

Men imorgon blir det Kronan igen, som sgat vägrar ligga så har gett Robban uppdrag
idag & köpa nässpray så ska ja knarka på det.
På Onsdag ska jag jobba på Avenyn igen, hääärligt!
Sen blir det Kronan resten av veckan igen, som det ser ut just nu iallafall.
Men man vet ju aldrig ;)

Den 18 Juni ska jag också jobba på Avenyn, de var nån stor middag på gång då,
spännande. Trvis där så bra, så ser verkligen fram emot det
Även på Kronan också!

Näpp, skala potatis. Idag blir det pärstampa & korv.
*mums*

Puss Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hemstampa är alltid gott , men korven kan ni ha för er själv , jag tar hellre fläsk eller köttbullar, smaklig måltid , Mamma.

2011-04-12 @ 00:03:34
Postat av: Cissy

Mamma:

Det är underbart! haha, tack mamma <3

Love You!

2011-04-12 @ 11:28:09
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback