`´ On My Way `´

... To Kronan.. Börjar strax, 09.oo - 17.3o idag..
Har nyss vare ut med Laika & gett henne mat & bloggar lite snabbt nu.
Tur ja har nära dit, tar 2 min & gå...
Shiit, vilket väder idag.. Det äsregnar!
Men klagar inte, det är ju iallafall + grader & hellre regn än snö. :)

Igår efter praktiken så var jag grym, var ute på långpromenad med Aslan & direkt efter det
bytte ja till Laika & tog samma sväng med henne fast joggade.
Så var ute en timme igår typ. Sen gjorde jag några situp's innan jag hoppade i duschen.
Blir samma idag också, om det slutar regna.
Nu ska man bli snygg inför sommaren!

Sen var det bara lungt igår, kollade några avsnitt hellcats.
Gjorde mat som blev potatisklyftor, kebab & beasås med lite wok grönsaker, *mums*
Och la mig rätt tidigt vid 21.3o.

Men måste vandra nu, när ja kommer hem blir de blogginlägg med bilder som ja vare lat
på att fixa.
Sen ska ja försöka bygga vidare på Malins design.

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback