`´ Tråkig/Rolig Dag `´

Blev en liten sovmorgon till 10.oo i morse, klev då upp & hoppade i duschen,
sen kom Aslan förbi.
Satte mig & läste på st.nu & läste denna artikel & tyckte den lät hemsk &
fick sedan direkt efter reda på att det var en nära till mig!
Som tur är mår han bra idag & allt gick bra, och det är jag verkligen glad & tacksam över.
Det var verkligen hemskt & höra. ♥ Och vet inte vad ja skulle ta mig till om det inte vore så..


Efter det iallafall så rastade jag hundarna, fixa mig & vandra ner till stationen & mötte upp
Melissa som kom in med tåget 13.52.
Vi gick till Pipeline & mötte upp våran kusin Jan som vi inte träffat sen vi var jätte jätte små
& hans tjej vad med & vi gick & tog en fika på Pallace & dom bjöd & småsnacka lite.
Trots blyg som man är gick de bra & det var riktigt riktigt kul & träffas efter alla år..

Hemma nu, ska strax rasta Laika & göra nån mat! :)
Idag blir en lign dag, är så sjukt trött.. Skulle kunna sova nu!
Haha..

Har väll inte så mkt mer & blogg om just nu..
Ha en mysig lördagskväll ♥

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback