`´ 2:a Juli - Pingisturnering `´

I brist på annat insåg jag när jag skulle lägga in dessa bilder,
att jag inte ens bloggat om denna dag.
Annars hade jag tänkt fylla på det inlägget med bilder.
Men den 2/7 så var älsklng, jag, Bjön & min familj på grillfest/pingisturnering
gemom pappas jobb.
Jag var självklart inte med på pingisen, för jag & bollar kommer inte riktigt överens, haha.
Men robban var med & kom bra långt, men fick tyvär inget pris.

Annars hade vi trevligt, med supego' mat+dricka & en mysig kväll.
Här kommer kvällen i några bilder, fler finns på min Facebook.

Robban kämpar för pris.


Björn & Lennart (Pappa).


Ingelis (Mamma), Robban & Laika.






Hans-Göran & Pappa.


Björn & Robban. - "Coola Grabbarna"


Robban & Björn - Med deras nya homies! :)


Björn.


Absoluta favoritbilden, som verkligen beskriver oss!
Hahaha.
Robban, Cissy & Björn.


Alla bilder + några till:
(Klicka på dom för större bilder.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback