`´ BingoLotto `´

Igår var vi till Birsta en sväng & sprang runt på lite olika ställen som
elgiganten, Media Markt m.m.
Jag kollade på lite olika mobiler då jag är i jakt på en ny.
Men har nog hittat en nu som jag ska klicka hem imorgon.
Tror det blir en HTC Desire Z (Svart) + att jag klickar hem ett bakgrundsstativ.
Så kommer landa på ca. 5000kr innan jag är klar, men värt det.
Man får spendera när man jobbat & har lön ;)
Sen i Fredags klickade älskling hem ett svart Wii med olika tillbehör, som kommer
imorgon.

Ser verkligen fram emot det, super mario är ju kung!

Sen mot kvällen kom även Jossan förbi, så satt här & umgicks &
surra en stund allehop. Sen mot natten så for vi till Max en sväng.
Aslan var här också igår, men gick hem sent igår.
Sen vid 12.oo tiden var Jossan tvungen att åka då hon skulle
upp & jobba tidigt.
Så jag, Robban & Björn började att kolla på film, nya Thor.
Men jag somnade direkt i början, så ska kolla på den skälv nån dag i veckan.

Nu funderar vi strax på att utnyttja Björn medans han är kvar, eftersom han har körkort
& bil att få skjutsa oss ut till Willys så vi kan fylla på kylen lite + köpa bingolotter.
Så vi kan sätta oss ner & ha en lugn myskväll för oss själva.
Innan det börjat så har nog Björn redan lämnat oss.




xoxo

Kommentarer
Postat av: Soere | the one and only

Fråga gärna något i min Frågestund, du behöver inte ha läst min blogg tidigare, bara en bonus om du gjort ;) det tar nog inte mer än 1 minut att slänga in en fråga, och det har du väll tid till? :) tack i förhand! http://soere.myshowroom.se/fragestund/

2011-08-29 @ 12:31:00
URL: http://www.soere.myshowroom.se
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-08-29 @ 17:02:40
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

2011-08-29 @ 19:15:18
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback