`´ Dagar med bildbomber `´

Shooo mina kära läsare.
Hoppas ni inte dött dom senaste dagarna, som bestått mestadels av bilder.
Har inte haft tiden att skriva så mycket, och dom flesta inläggen med bilder
har varit tidsinställda.
Ända sen jag kom hem har Björn varit här, och vi har umgåtts,
varit på pant äventyr & kollat film.
Kollade bl.a på Pirates Of Caribbean 4, som faktiskt var helt okej.
Hört så mycket skit om den, men jag gillade den!




Idag har dagen bestått av städa, städa, städa. Och nu håller jag på tvätta.
Mot eftermiddagen åkte Björn hem & då kom Christian & hans tjej Michaela förbi
som kommer sova här över natten! :)

Så ikväll blir det lungt, kolla på film & lägga oss någorlunda.
För Robban ska upp & jobba & ja ska gå & lägga mig & sova med
hoppet om att dom ringer från Kronan & vill att jag ska jobba i veckan.
Vill verkligen jobba nu & speciellt där, trivs så bra där!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-08-22 @ 00:17:27
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback