`´ Gamla Klipp `´

Eftersom jag i 2 dagar, sorterat, sorterat & brännt en massa bilder till mitt skivalbum.
Hittar man ju mycket roligt, bl.a videos. Hahaha.
Varning för värdelös humor!

Christian hade aldrig stått på huvudet, så här är hans första försök.
@Christian Säll
@Robin Hansen



Robban skulle jävlas & dum i huvudet som jag är & blir jag handikappad när han
håller på filma. Eftersom jag inte tycker om & vara med på film:

@BlackieSixx
@Robin Hansen



Laika hade "lite" att göra en dag i Torpshammar.
@Laika
@Robin Hansen



Smygfilmade grabbarna, när dom övade inför att ställa upp i melodifestivalen! ;)
@Robin Hansen
@Christian Säll

Kommentarer
Postat av: Becca

haha tur du inte la ut dom på oss ;) haah ;D

2011-08-23 @ 20:46:26
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: Cissy

Becca:

Haha, why?! ;)

Kan lägga ut dom också? hahaha, dom har ju sin charm! :D

2011-08-23 @ 21:47:37
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback