`´ Impuls `´

Det var en hel del impulsgrejjer igår, skulle igentligen vara i Torpshammar idag.
Men slutade med Sundsvall, och igår färg börja jag prata med Manuela om att ja snart'
ville klippa mig & färga håret, men jag vart test objekt av en ny färg hon köpt in,
så nu är jag en ny Cissy igen ;) Men riktigt nöjd, gillar vekligen färgen.
Men nu är jag inte ljus längre, och det kommer upp ny bild senare.

Iallafall, kom hem igår iallafall & möttes av ett härligt gäng hemma hos mig,
de var Naken Krille & hans tjej Michaela. Sen Älskling så klart & med mig hade jag
Björn.
Så satte oss ner, knäckte en cider eller två ;) , och surra skit ett bra tag inatt.
De va ju aslänge sen jag träffade Christian, eftersom han tagit sitt pick & pack & dragit,
vilket är helt värdelöst! Men kul att han hälsar på.
Men det ser ut som dom drar idag, och ikväll kommer ev. lillasyster & sover över.

Jag själv ska nu ställa mig & städa, försöka tvätta nån tvätt.
Sen funderar jag på åka in till Selånger :) , Måste ju dit & köpa getost. <3


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tack, detsamma! :) ringen har jag köpt på glitter inne på birsta :)

2011-08-20 @ 11:18:20
URL: http://johannasundmann.blogg.se/
Postat av: Cissy

johanna:

Okej,de måste ja kolla upp. Älskade den! :D

2011-08-23 @ 21:27:27
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback