`´ It's A Good Week `´

Fan vad jag är coool ;)



Denna vecka är en BRA vecka...
Den känns verkligen toppen.

I Måndags var jag ner till stan, och då köpte jag denna:

Så nu kan man gå ut med Laika & faktiskt njuta av promenaden, 
så nu blir det många långa promenade igen med tösen.
Först var jag skeptisk till den, men den funkar verkligen jätte bra & skadar inte alls.
Hon vande sig redan efter andra promenaden med den också & kände sig bekväm, utan att
försöka få bort den från nosen. *Tummen Upp*

Sen igår så fick vi hem vårt svarta wii, weey. Så snyggt det är & så kul vi ska ha.
Så körde en del Mario Kart igår kväll online & mot Robban! Grymt kul!
Idag får vi 20 spel till också, så ser fram emot det, måste bara vänta tills Robban kommer hem.

Pratade även mer med chefen igår & resultatet blev...

... mera, mera jobb! Så härligt!
Vill inte sitta hemma om dagarna!
Har 1-2 veckors jobb än så länge sammanlagt, men lät som de skulle bli en hel del mer,
så det håller vi tummarna för!

Idag fick jag hem avin på telefon också, så Robban ska hämta ut den idag.
Längtar tills den kommer, så ja kan pillepilla på den & pussa på den.

Ska även klicka hem ett bakgrundsstativ ikväll/imorgon & till det tråkiga,
betala räkningar! Men de måste la göras det också!

Till helgen kommer nog även lillasyster & hälsar på, hon ska få lite saker som mig.
Som ex. min gamla telefon m.m.
Hennes hund följer även med, så Laika kommer kunna ha pyjamasparty med henne ;)
Får se om även ev. Björn skulle komma åh? , Ska ringa han någonting & kolla.
Vi pratade ju om de förra helgen, så vi kan ha en Wii kväll!

hmm, undra om ja missat nått? Nu då det faktiskt händer nått i mitt liv som ja kan
berätta om?! :O
Haha, I don't think so, men jag är dement.

Ska sätta mig nu & fixa lite mer bilder att ladda upp till bloggen.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback