`´ Kärlek Som Övervinner Allt `´

Min favoritbild på oss, synd att den är i så dålig kvalité
bara:













































Denna kille betyder verkligen för mig, så himla mycket.
Han får mina dagar att vara bra & värt att leva för.
Att få vakna varje morgon & veta att nån finns där för än,
som skulle göra allt för mig & bara veta att det är mig han älskar,
han älskar mig för den jag är & ingen annan.
Att bara kunna vara sig själv, och veta att man duger!
Det är en känsla som är obeskrivlig, och känslan för vad jag
känner för denna kille som jag pratar om, den går inte att
beskriva med ord!

Vi har nu varit tillsammans i över 3 år, det är länge.
Mitt absoluta längsta förhållande, & det känner jag att det
verkligen kommer bli. Ser en ljus framtid med oss då vi funkar så
bra tillsammans.
Folk säger att inget förhållande är perfekt, att man alltid bråkar nån gång.
Och det har jag tidigare också tyckt, men fan. Så är det inte här.
Tror vi aldrig ens höjt rösten åt varandra , och kan prata med varandra om
vad som hellst utan att nån tar illa upp. Ibland behöver man inte ens prata,
utan man bara vet saker & ting , för att vi syncar så bra & kan läsa av varandra.

Robin Hansen, Jag älskar dej gubben!
Du är så sjukt otroligt bra, för bra för mig.
Men jag är så glad över att få ha en sån underbar kille som dig <3
Och att du finns där för mig varje dag, det betyder enormt!



Ser fram emot vår 4 års dag.
18/4 - 2oo8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback