`´ STOPP på designbeställningar `´

Känner nu att jag tagit på mig alldeles för många, det står still & vet knappt vart jag ska
börja = stort misstag av mig.
Så nu ska jag jobba ikapp mig på dessa & tar därför inte emot fler.
Ska göra klart dom jag fått in nu, börja prioritera & ta en i taget.
Så ber om ursäkt för dom som beställt, vilken tid det tar.
Det har total kraschat i min skalle & ska reda ut det & när jag gjort klart dessa
beställningar ska jag satsa på att göra en egen ny, nu när jag har en systemkamera
& kan ta lite nya bilder.

Designer/Headers jag har att göra är:
1. Ylva
- Den är så gott som klar, så ska se om jag kan fixa det redan ikväll,
om jag får ork. Annars senast imorgon.
2. Kickan
- Halva designen påbörjad, så ska se till att göra klart den.
3. Malin
- Ny Header till Malin.
4. Veronica
- Har gjort en grund & har en massa idéer som jag ska arbeta med &
göra klart.
5. Micke
- Har väntat sjukt länge nu på sin design, men ska börja om helt på den.
6. Entré
- Design till ett företag som jag ska göra.
7. Madde
- Har jag inte ens börjat på än, då vi väntar på att en liten buse ska
komma till världen först. Vilket är väldigt snart! :)
8. Ny Design till mig själv!

Så kommer skriva ett inlägg igen när jag är klar med allt.
Så slipper jag känna mig stressad.

Hoppas ni har överseende med att det tar en liten stund.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback