`´ Thousands Of Images `´

Sitter nu och har gäspkrig med mig själv, så är ingen bra skrivare för stunden.
Eller är jag någonsin det? njaee.
Har i 2 dagar suttit & sorterat tusentals med bilder från 2006 i 2 dagar & bränt
ut dom på skivor, som ska till mitt skivalbum.
Inger roligt göra, men skönt när det är klart.
Så man har lite ordning & faktiskt kan hitta
bland bilderna. Nu jar jag bara bilder från detta år som ska rensas & brännas ut,
men det tar jag lite längre fram. :)

Idag tog jag en härlig sovmorgon, måste ju passa på & sova medans man är ledig.
Iallafall sova bort halva dagen, än att sitta & ruttna bort. Ischlo pischlo,
så göralös när jag inte får arbeta.
Var till Sonubai en sväng på förmiddagen, hon ska ju gifta sig i oktober
& jag har lite uppdrag som jag mer än gärna ska fixa åt henne! :)
Så roligt att kunna delta & hjälpa till i en sån stor händelse.
Ska göra pogram för dagen, fixa skivor med musik & få äran att fotografera
på bröllopet + att det är allra första gången jag får vara med på ett Bröllop.
Sen när dom ska på "efterfesten" så åker vi hem med barnens dom & ställer upp som barnvakt
så dom får en superfin kväll, själv. Tillsammans.
Ser fram emot det stort!

Ser fram emot Fredag också, då ska jag på middag på First Hotel med älskling
och hans jobb.
Sen har vi 'ven bjudit med mamma & pappa & Björn.
För den grabben fyller hela 21 år imorgon & kan ju fan åka till Lasse Veggas nu!!

Har idag också varit grym & cyklat med Laika en sväng, bort mot Ica.
Kollat på älskling som lirat lite fotboll. Sen gick vi hem & jag gjorde en go'
middag som bestog av:
Potatisgratäng med ost på.
Marinerad fläskfilé, stekt.
Svamp+Paprika, stekt med lite peppar, grädde & smör.
Bacon,stekt.
Kall beasås & självklart cola till!
*mums*. så vi satt & tjockade oss med till till en riktigt bra rulle som heter
Unstoppeble!
Fast hela filmen handla om ett tåg, tyckte både jag & älskling det var en riktigt bra film.
Jag levde mig in i filmen & kände att det verkligen kunde vara en verklig händelse,
utan överdrivna akter i filmen. Som det brukar vara, ex.
en kille som jobbar som rörmockare blir världens hitman på endast 10 minuter & dessutom
skaffat vingar & kan flyga på 10 sekunder.
Nä, den var bra helt enkelt. *Thumps Up* = Sevärd Film!

Nu måste ja knocka kudden innan jag kvävs av alla gäspningar,
hinner snart inte andas emellanåt.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Missy

Tycker verkligen om redigeringen på bilden, fint! :)

2011-08-25 @ 11:11:48
URL: http://tooyoungtofallinlove.blogg.se/
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Svar: Tack! :> Och detsamma ♥

2011-08-25 @ 13:37:07
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Åh, tack så hemskt mycket! Jättekul att höra :)<3

2011-08-25 @ 17:06:21
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu är dagens blogg ute! vann du inte?

lugnt anmäl dig igen! :D

Good luck!



fin bild!

2011-08-25 @ 19:43:14
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: Cissy

Missy:

Tack tack! :) ♥

2011-08-30 @ 15:16:31
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback