`´ Vårdupplysningen `´

I morse när jag vakna var det varken bättre eller sämre, så de första jag
gjorde var att ringa vårdupplysningen & kolla upp lite vad som händer med lilla mig.
Men lät inte som nån större fara, men skulle hålla koll på det iallafall.
Så hoppas nu att de blir bättre, håll tummarna för mig.

Var hemma vid 21.15 igår, tåget var 15/20 min tidigare in på station igår,
hur ofta händer det? Hahaha, så himla skönt.
Så vi tog taxi hem, droppa av våra saker & älskling gick & hämtade Laika
hos Carro medans ja fixade lite film & så.
Kollade på en jättebra film:



Rekomenderar den starkt!


Hoppas ni njutit av dom tidsinställda inläggen med bilder som
kommit upp dom senaste dagarna på bloggen också,
som bestog av dom första bilderna jag tog med kameran.
Det kommer upp nya också, men måste först gå igenom & rensa dom
& lägga på en snabb redigering på dom.

Idag ska jag ägna dagen åt att packa upp & börja tvätta upp allt + städa lite.
Imorgon kommer Aslan & ska sova här i några dagar med sur tanten Laika.
Men innan jag börjar med det så ska jag nu klä på mig & gå ut med tant.

Om jag får tid över idag så ska jag fortsätta jobba på lite bilder + bloggdesigner också,
så jag kommer ikapp mig lite. Ligger så efter med allt när det kommer
till den planeringen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback