`´ December `´

December är här, och ingen snö!
Det tycker jag är skönt om jag ska vara ärlig, men ja hoppas ju självklart på lite snö under
julen, så man får lite julkänsla iallafall.
Men det är nog nära nu, tills den faller ner.
Så vi behöver nog inte oro oss, det ända bra med snö & roliga är väll & köra skoter eller åka
pulka...
Annars är det bara onödigt jobbigt extra göra jämt & stänsigt, usch & blä.
Jo, till fotografering är snö underbart också, det blir oftast så fina bilder ute i ljuset!


har inte haft så stor blogglust, men har ju uippdaterat lite med hästbilder.
Fler kommer då ja har omkring 700st till från samma dag, haha!
Så de kommer vara väldigt hästigt på min blogg ett tag framöver!

Över till vad jag gjort, veckan som var jobbade jag hela veckan , utom på Torsdag & Fredag.
För på Torsdag var jag på min morbrors fru begravning, och det var en jätte tråkig & tung dag.
Men en väldigt fin minnesstund.
Samma dag var det en till begravning, men den kunde ja inte gå på,
för kunde inte dela mig på två, även om man önskat det.
Så mina tankar låg enormt på honom också, Antero!
En fin vän till mig & familjen.
Två personer som betytt väldigt mycket för mig! Enormt mycket.
Och saknaden kommer vara stor, men vet att dom har det bra nu där dom är.
Utan bekymmer! 

Men det var en jobbig dag & ja sov inte alls mycket under Torsdag natt,
och tog en lugn hemma dag på Fredag då ja varken kände lust/ork för att jobba.
Den dagen låg ja mest bara & tog de lungt, tog en lång promenad med Laika under dagen,
rensade lite tankar & bara vilade.

Igår spelade ja lite med grabbarna, såg film/serie & städade i lägenheten.
Men det är ju knappt värt det då de ser ut såhär dagen efter:



.. Det är ett under att min hund inte är naken ännu, ja förståt inte!
Hon har släppt hår nu i flera veckor, man kan bara dra fingrarna i pälsen så har man en hel vante av hår!
Ändå borstar ja henne, men de hjälper inte.
Men det är ju de skumma vädret också som växlar från kallt - varmt - kallt - snö - varmt!


Men nu tjatar grabbarna, så ska återgå i vår härliga stämning nu, med vår härliga belysning & vara nerds!



Love the new light!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback