`´ Let it snow, Let it snow ♪ `´



♪ Ja Ser Det Snöar, Jag Ser Det Snöar,
Det Var Väll Roligt? HURRA ♪

Nu nynnar man på massa sketna jul/vintersånger.
Och nu snöar det för fullt ute sen tidigare idag.
Nu är det äntligen snö på backen, och nu är det ett mirakel att jag faktiskt säger äntligen,
för innan såg jag INTE fram emot snö. Men nu har jag saknat det lite sen det blev så isigt & julen
är ju alldeles strax här, och vad vore en grön jul? Nej tackar!
Men klagar inte att det vare snöfritt så länge, fi faaen så skönt!

Skulle jobbat imorgon - onsdag, men vart utan jobb.
Så imorgon kommer mamma & pappa förbi & hälsar på en sväng innan dom åker
hem efter julhandlingen sin.
Då jag & Robban packar resväskorna nu i veckan, för på onsdag kväll tågar vi mot Stockholm!
Framme där nån gång mitt på natten, ser fram emot det!
Skönt & komma iväg ett tag.

Det känns värsta skumt & lungt här hemma nu också, då min energipäls inte är runt om mig.
Inte behövt gått utanför dörren en ända gång idag?
lite skönt om man får säga så? Men konstigt & ensamt också?
Men fick se ett kort på henne, och bra hon det med detta leende:


Foto: Pernilla. E (Som lånar Laika)


Där råder det inga trivel om att hon trivs, hon har fått sprungit av sig med kälke,
vare lös & övat på inkallning & fått massa uppmärksamhet = vilket hon älskar!


Hade tänkt att ja skulle göra det mer juligt på bloggen också, men har varken haft tid eller ork till det.
Så ni får stå ut =)
Men det är snart dags för headerbyte & bakgrundsbyte, men tar det i början på 2o12.
Kanske rentav ny design, men ja gillar denna grund. Just att den är så bred & enkel & ja kan visa mina
bilder maximalt, eller hur känner ni läsare?
Viktigast är att ni är bekväm med att titta på denna sida & hitta lätt på den?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback