`´ Söker Modeller `´


Nu söker jag en/flera frivilliga som vill fotograferas, gratis självklart!
Då jag ännu inte är ett "proffs" , utan fortfarande lär mig.
Och vill då ha nån frammåt person/djur som gillar & vill stå framför kameran.

Är DU intresserad?

Skicka då ett mejl till mig med "Fotografering" som rubrik till:
[email protected]

I mejlet vill ja veta vad för tema/sorts fotografering du tänkt?
Vart? Och idéer.
Du själv får helt bestämma.
Och om det är du/din dotter/ ditt djur / ditt band etc som ska fotas.

Jag är på vilka idéer som hellst, ge mig gärna utmaningar!



Jag bor i Sundsvall, så det underlättar om du bor där själv , eller i närheten.
Kan även ta mig runt i Torpshammar, & omkring där.

För att se tidigare bilder jag tagit kan du kolla runt i dom olika kategorierna på min blogg:
Foto - Hästar
Foto - Hundar
Foto - Katter
Foto - Människor
Foto - Natur
Foto - Övrigt


Genom att låta dig fotograferas, accepterar du att jag får visa mina bilder här på min blogg som vi kommer överens om.
Efter fotografering tar jag med mig bilderna hem - redigerar dom & skickar dom sedan via mejl/bränner ut dom på en skiva åt dig.
Kan även ev. skriva ut dina favoriter på fotoppappper.
Men vill du ha dom för utskrift kommer vi överens om ett billigt pris för matrialet.

Hoppas att få höra av dej!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Marynator

Jag hade ställt upp, om jag inte var så obekväm framför kameran :/

2011-12-06 @ 09:16:16
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hade gärna gjort det om det inte hade varit för avståndet. Bor i Laholm.. Men du tar otroligt fina bilder! :)

2012-01-06 @ 19:09:54
URL: http://www.madebyfrida.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback