`´ Jag har mina smarta stunder! `´


Robban: Har du tatt plantorna?
Cissy: *Tyst i 30sek* Haa?
Robban: Fan vad seeg du är!
Cissy: Jag skulle se om du kom efter, vad du sa?
Robban: Gjorde det de då?
Cissy: Vadå?
Robban: Åhh vad dum du är!
Gud måste ha tappat dig innan du ens blev född!
Cissy: Men har jag tappat vantarna? Jag har inga vantar? *fundersam*
Robban: Men Människa, Vad har du för fel?
Cissy: *tyst minut* ... JAHAAA, tatt plantorna!
Nää, det har jag inte hunnit gjort än!


Nu medans jag skriver ner detta, medans jag har minnet hör
jag en svamlande fråga i bakgrunden & svarar enkelt utan med tanke på vad:
Cissy: Mhmmm!
Robban: Men gud, (irriterad)! Du kan ju inte svara JA på 2 frågor!
Det är nog det värsta jag vet!



Kommentarer
Postat av: Micke N

OH MY GOD we're dealing with a REAL GENIUS PEOPLE!!! :D

2011-02-18 @ 12:08:32
Postat av: Cissy

Micke:

Hell Yeah! :D

2011-02-26 @ 20:06:00
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback