`´ Rubrik? `´

Helt tom i skallen, så komma på en rubrik idag är helt omöjligt..
Eftersom jag vare sjuk hela veckan typ & har härliga veckan med värkar så
är det en lugn helg nu..

Igår var det fredagsmys med en jättedålig film, The Resident.
Helt värdelös var den, haha.. Men hade inte så mycket annat & titta på..
Idag jobba älskling & jag har läst runt lite om photoshop tips & sånt & sen
spelat Ratchet & Clank på PS3:an för datorn fuckade upp en sväng..
Sen vid 3 var han hemma igen & vi har kollar på avsnitt 14 av
Vampire Diaries, fy fan vad jag älskar serien!
Damon är så himla nice & Elijah är så sjukt häftig!
Puss puss puss på den serien, *mums*

Nu snart ska vi kolla på en film som heter Game Of Death, 
får hoppas den är bra!
Skulle handla om lönnmördare!

Har långhelg nu också kom ja på, på Måndag behövs inte jag på praktiken,
för dom skulle ha nån planeringsdag.
Min handledare är då tillbaka från sin semester också så ja ska få nytt
schema på mina arbetstider, *spännande*.

Nästa helg ska vi till mamma & pappa också, sjukt längesen vi var där nu..
Saknar ju min kära familj <3
Och helgen efter den så kommer Aslan spendera dagarna hos oss från Torsdagen
om ja minns rätt?
Den 24:e till Söndag? (Hoppas inte min minne sviker nu & det är rätt) , haha..
Vilket är sällan, de sviker mig alltid!

Så lugn helg = Inte så mycket spännande & skriva om.



Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback