`´ Tävling - Vera Moda `´

Jag är med & tävlar om bästa Outfit på Vera Moda,
länk dit har du här: http://veromoda.feber.se/!

Du borde vara med du också!

Här är min Outfit & Motivering om varför min outfit skulle vinna:







Motivering:

En tuffare Outfit till sommaren -11 från vera moda!
- Baggy Jeans
- Svart Linne
- Kofta
- Halsband
Varför min outfit är den bästa?
- En schysst , stilren men ändå sliten "look"!
Funkar bra i alla tillfällen som en dag på stan eller
sommarkväll ute med polarna, eller varför inte på en fest?
Är snygg & passar helt enkelt i alla tillfällen!


En tuffare Outfit till sommaren -11 från vera moda!
- Baggy Jeans
- Svart Linne
- Kofta
- Halsband



Varför min outfit är den bästa?
- En schysst , stilren men ändå sliten "look"!
Funkar bra i alla tillfällen som en dag på stan eller
sommarkväll ute med polarna, eller varför inte på en fest?
Är snygg & passar helt enkelt i alla tillfällen!

Kommentarer
Postat av: Alina

Fö´låt om jag säger det här, men jag skulle aldrig ha på mig det där.. Koftan passar inte alls till jeansen och halsbandet passar inte heller in. Jeansen skulle va nice med en t-shirt med lite färg, uppsatt hår och halv stora örhängen :) Om man vill ha något för armarna, en hoodie.

Koftan och linnet skulle jag ha tagit till ett par blåa enkla tajta jeans och halsbandet skulle jag slänga och ersätta det med något mer stilrent, för det finns inget med det där halsbandet som är stilrent för att vara ärlig.



Gillar din blogg ändå, väldigt nice och intressant!

Du skrev att du tyckte vi som läste din blogg var snåla som inte komentera så jag tänkte börja göra de nu :) Fö´låt för att första intrycket kanske inte vart så värst bra..

2011-02-18 @ 12:13:24
Postat av: ämma

ääälskar byxorna! muuums

2011-02-18 @ 13:16:10
URL: http://wildheartsdontbreak.blogg.se/
Postat av: Cissy

Alina:

De låter för vanligt & tråkigt i mina öron! ;)

Men smaken är ju som baken & alla är vi olika som tur är! :D



Första intrycker ät toppen, du är ju ärlig & de gillas & tack så jätte mycket! :D



Ämma:

jaa, jag ääälska dom, funderar starkt på köpa dom fan!

2011-02-26 @ 20:08:37
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback