`´ 22 Januari ,- 2o11 `´

Bilder sedan jag, Robban & Björn bowlade,
Lördagen den 22/1-2o11


Robban, fråga in vart klotet är ;)


Björn & Robban...


Björn sattsar på Strike..


... Men så vart de inte så här kommer andra klotet ;)


Rawn's going crazy & jag oskyldig som alltid...


Björn..


Robban & Jag!


Jag & min snygga bowling move när ja kastar iväg klotet i dom
"sexiga" dojjorna som man får låna.. *mums*


Avslutningsbild med grabbarna..

1:a spelet vann Robban.
2:a spelet vann Jag!
3:e spelet han vi inte spela klart, men Björn ledde där.
Så vi säger att han vann ;) 

Haha, revansch nu när det står 1-1-1 så fort vi kan.
Men kanske sattsa på en fylle bowling då?
Hahaha... De skulle vara kul & se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback