`´ Förskyldning `´

Min förskyldning slutade denna vecka med att jag fått varit hemma igår & idag.
Men imorgon blir det praktik igen & då tacklas det för fullt
mot barnens virus här hädanefter har jag bestämt.
Lyckad start det här på praktiken , (eller inte).

Ska få nya arbetstider sedan också, men det fixar vi i Februari då min handlerare
på praktiken stuckt på semester i Australien nu! *lyllo henne*.
Vill också på en solig semester, nån som bjuder?
Hahaha!

Suttit hemma hela dagen & tagit det lugnt, vare ute med hundarna. (Aslan & Laika)
Tvättat lite & skulle behöva städa också, men har verkligen inte haft lusten till det ännu!
Ska snart ta Laika på en långpromenad tänkte jag & överraska robban på jobbet så slipper
han gå ensam hem.
Så drar efter detta inlägg!

Sedan ikväll får jag se vad man hittar på, lär bli lungt!
Snart helg igen, har ingen ining om vad man ska göra...
Funderar på åka hem till mamma & pappa en sväng & hälsa på,
kanske ringa syster & sno skotern av henne?

Annars om jag blir hemma så ska jag hjälpa till med Aslan i helgen! :)

Nä, göra sig i ordning & börja vandra!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dej!

2011-01-28 @ 12:20:36
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback