`´ Julen ska ut `´

Började städa igår kväll, tog ner julstjärnan &
andra småsaker & den sötfula granen! 
Haha! Satte även upp gardiner som vi inte haft sen vi flyttade in,
för kunde hade ingen hängare eller va de heter som man lägger stången på?
Men de köpte min snälla mamma & pappa åt oss sist dom var i stan!
Sen tog jag undan massa kartonger & skit & gömde undan det.

Hann inte med så mycket mer igår så nu strax ska jag fortsätta med resten,
håller bara på & fixa lite bilder nu till mitt nästa inlägg från Västerås!
Får se om ja lägger upp dom nu strax, eller senare?

Fick sms nyss också av älskling, Micke kommer förbii ikväll också..
Grabbarna skulle väll hålla på lite med musik.
Så får se vad jag hittar på då! :D

Nej, dags & diska.. *suck*
Vill fortfarande ha en bänkdiskmaskin!
Ajuste, måste gå ner till tvätten också, höll jag på glömma helst!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback