`´ Skärpning skärpning `´

Nu har jag vare borta från bloggen allt för länge?
Eller vad säger ni, kanske tiden på blogga igen?
Ärligt, ja har saknat det... Men därför slängde jag in lite
bilder som jag bjur på i förra inlägget!
För det blir ju så mycket roligare då!

Som ni även kanske sett har jag fundering på att börja sälja hårförlängning!
Mer om det hittar ni sedan i kategorierna till höger -> "Hårförlängning"
Har fått in en del intresserade, men inte så många ja tänkt mig då vissa är
svårflörtade & är tveksam om det är äkta hår eller inte då ja kan hålla
priserna så låg!

Javisst självklart är det äkta, det är äkta remy hår som går att färga/platta
o.s.v som du gör med ditt eget hår.
Men det slits även som ditt eget hår & ska därför också skötas!
Men kommer skicka med bra skötselråd,
funderar på ta upp en beställning nu snart iallafall till er som är intresserade nu!
Så får ni sedan testa, känna efter & lämna ett omdöme om vad ni tyckte om håret
som kommentar, de låter väll bra?
Isåfall tar ja en beställning nu i slutet av månaden då dom flesta fått
löning o.s.v

Med nog snackat om buisness, det är ju mej bloggen handlar om!
DOH, hallå asså bitches! , Mej kan man inte glömma!
Hahaha...

Allt är okej med mig, haft mig en liten svacka... 
Men stark som jag är kämpar jag mig upp för kullen!
Så no worry!, I'll be alright!

Har börjat praktisera om dagarna också som heter Kronans Förskola,
trivs helt okej där..
Lite jobbigt & kämpigt nu i början med 20 barn i åldern 2 & ett halvt år till 3 & ett halvt år..
Dom kan verkligen ta en på krafterna & ge en förskyldning lätt med deras dundervirus!
Förskyld nu som fan, men hoppas de blir bättre snart!
Men kommer ju världens bästa immunförsvar sedan iställetför ;)

Helgen som var så kom Björn förbi i Lördags också, vi drog & bowlade &
första rundan vann Robban & ja kom  sist..
Andra vann jag, sen kom Robban sist!
Så björn nöjde sig med en andra plats ;)
Eller sista skulle han nog vunnit, men hann inte köra klart alla rundor
innan dom stängde..
Men de står väll 1-1-1 då! Haha, så revanch sen..
Fyllebowling står på listan då! , Hahaha!

Sen igår var jag på basketmatch, med Christian & Robban & man träffa ju
lite trevligt folk.
Sundsvall's Dragon - Norrköping!
Första basket matchen jag var på & måste säga att ja underskattat det,
det var riktigt kul faktiskt, helt okej.. Så fler sånna blir det..
Alltid tyckt basket är kul, men är ingen sportjej som kollar på matcher & sånt!

Idag kommer Christian förbi också, vet inte om han skulle sova här?
Men just nu väntar jag på Robban ska komma hem sen ska vi ut med Aslan & Laika!
Sen ska ja göra lite mat, slänga in en tvätt, städa lite & diska!

De kommer fler bilder snart också på bloggen,
får se om de blir ikväll / imorgon.. Beror på hur trött jag är sedan,
som sagt, dagiset tar på en.. Ja slocknar vid 22.oo om kvällarna nu, haha..
Där var dom sömnproblemen borta!

Men nu kom grabbarna!
Lika bra är det , eftersom ja bomba med världens inlägg!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback