`´ Trevlig Kväll `´

Igår satt vi här hemma hos Petra, de var hon, jag & Ronja &
3 andra schyssta grabbar!
Drack & umgicks lite, sjöng singstar & hade de trevligt tills 00.oo tiden
då vi gick ut & kolla på fyverkeriet, strax därpå hälsade
vi på Ing-Marie (Petras mamma) på jobbet & hälsade gott nytt år
& gick sedan hem & satt här ett tag.
sen drog vi ut till Kolbäck på en efterfest, rasa in en massa folk där,
men jag var nog kvällens tråkigaste tjej av olika själ..
Men hade verkligen inte peppen med mig för den kvällen,
så tog en Taxi hem vid 03.oo - 04.oo tiden till Petra..
La mig & prata i telefon med pojkvän & surra om olika saker,
zappade på tv:n, åt lite mat & somna till på soffan..
Vakna en timme efter också & gock till sovrummet vid halv 7 i morse,
sedan vaknade jag vid 09.oo & kunde inte sova mer..

Så legat på soffan på förmiddagen, kollat på miami Ink m.m.
& nu håller jag på tappa upp ett skönt bad så ja kan piggna till..
Känner med helt wasted idag!
Men trots inget pepp & så hade ja sjukt nice igår,
bra folk, TUMMEN UPP!

Nu efter badet tänkte jag ta & röjja upp lite innan Petra kommer hem,
tror hon hamnade hos Bajjan inatt, lilla flickan ;) Hihi..

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback