`´ Air `´

Igår var jag på Air Festival, kommer upp bilder sen..
Men måste säga det var en besvikelse, var typ 700 människor där typ?
Ska ge det en chans nu ikväll också så kvällens look har ni nedan i profilbild.
Brukar alltid ta bilder snett framifrån, men bjussar på denna då:



Annars idag har det varit en lugn dag, har vare trött som fan då jag aldrig fick min sovmorgon
som jag planerat, hade stängt av telefoner & allt men så vaknar man tidigt i morse med 27 
grader varmt i lägenheten,.. Uscha, så ingen bra dag!

Haha, sen ser man ut som ett helvete i halva ansiktet, fög igår när jag skulle ta mig ork & fixa
mina ögonbryn hittade jag inte min pincett.
Så tog en rakhyvel & precis när jag skulle snygga till ena sidan halka jag till!
Så ni kan ju tänka er vad snyggt det är nu?! Fan så suur jag var igår!

Klippte Björn igår också, kommer upp en resultat bild sen då jag är sämst med kameran & glömde
ta en före bild! Hahaha!

Men har inte tid & blogga, nu ska jag vandra ner till stan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback