`´ Fyrtiofem Minuters Promenad `´

Precis kommit hem från en lång promenad med Laika, vi gick en liten bit upp i elljusspåret,
men vände då jag tycker det är otäckt & gå i skogen själv. Hahaha, så vi tog & gick genom
lite olika gator istället bort mot Skönsmn & sen tillbaka, stannade till på en fotbollsplan också
& sprang av oss i 5 minuter & kastade pinne & lekte innan vi gick hem.
MOTION var ordet, håller på få tillbaka den så ja kan börja öka tempot sen &
bränna lite kalorier & gå ner i vikt, var duktig & ut & gick igår också i 35 minuter.

Sen har jag jobbat också, igår jobbade ja från 8-16.3o
och idag 8.3o-17. Det har vare rätt lungt dessa dagar, då vi inte haft så mycket barn.
Blir lätt att man blir uttråkad, men kan vara skönt & ta det lungt ibland också!
Fick lönespecen idag också, så imorgon efter jobbet spinger jag ner på stan
& hämtar ut mina fina pengar & sedan möter upp min älskling Anna & bjur henne på en fika,
så vi kan sitta & surra en massa skit.
Sen ska vi även boka resa till Stockholm, för far dit nästa vecka & storshoppar en massa kläder,
skor & jaaa, vi får se vad ja hittar på!

________________________________

Uppdate kl. 21.31

Var tvungen & cutta på bloggen lite snabbt innan då Björn kom förbi & hälsade på,
vi har vare till Birsta en sväng för han skulle dit & spendera lite pengar.
Haha, men så var det stängt, hahaha. De var ju lite ovärd resa för honom,
åka 8 mil för nått som är stängt.. Men han fick ju vara med coolingarna mej & Robban.
Så vi gled runt lite på Birsta för att fördriva tiden, men insåg ganska snabbt det var tråkigt.
Så åkte tillbaka till stan & tog en sväng där & sen upp på Södra Berget & kollade utsikten.
Fan, självklart hade man kameran hemma.
Efter det tog vi en sväng till Macken & köpte nå snabbt att äta - åkte hem till oss & testade
ett nytt spel vi har på PS3an som heter Fairytale Fight som är ett rätt brutalt spel,
men faaan så kul! Haha, vi skratta rätt mycket åt det.
Men nu för en liten stund sen åkte grabben hem & ja ska hoppa i duschen, sen blir det sängen
för min del om jag ska orka med morgondagen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback