`´ Mini Shopping `´

Precis kommit hem, först var jag på jobbet till kl. 16.oo & var sen hem & fräschade
upp mig lite snabbt, var ut med Laika & sprang ner på stan.
Där mötte älskling upp mig på Swedbank, eftersom jag behövde sätta in min lön på kontot.
Sen kom frugan (Anna) förbi & vi sprang & tog en tur inne på IN & minishoppade lite.
Jag köpte ett linne, ögonfransar & puder & hittade även 3 armband till Robban som
han fick köpa. Och anna sprang runt & bytte massa saker, hahaha!
Sen gick vi till det nya stället på stan, nere vid ån för att fika.
Guuud så mysigt det var där, men allt var utplockat så vi gick istället till Stenstans Konditori
medans Robban stack & jobba igen. Så bjöd Anna på en mysig liten fika med skitsnack.
Mötte upp Robban sen igen, sprang runt på IN igen, hahaha. Sen kolla vi även in vart han
hade sitt nya kontor, grymt mysigt & fint där uppe, förutom röran eftersom dom är
nyinflyttade där.

Robban sa att han hade en present till mig också, :O , För att ja var så söt.
Så den skulle jag få ikväll, och den va dyr.
Tror ni jag är lite grymt nyfiken nu då? Kan inte ens hålla mig fast ja sa att han
var dum som köpt en, för ja fyller ju inte år eller så.
Men vilka tjejer säger inte så för att de ska låta bättre? ;) Hahaha. Klart jag är nyfiken,
vill ha, vill ha nuuu!

Men men, ska fördriva tiden med att ut & träna nu med Laika.
Vi ska ut & cykla i det häärliga vädret en sväng & tänkte kolla in när grabben min spelar
fotboll. Sen blir det & beställa nån sallad hem, är hungrig!
Hahaha, vilket Björn tycker är ett "ovanligt" ord från mig!

"Jag är hungrig"

xoxo

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: åh tack! du är lika vacker om inte mer! :) <3

2011-07-27 @ 20:16:48
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback