`´ Solen = Borta `´

Nu var det fina vädret vi hade borta, det har vare mulet hela dagen & nu regnar det.
Så ingen fotografering idag inte , kanske senare.
Men ska väll ta & sätta mig & sortera ALLA bilder som jag inte gått igenom ännu.
Lite fler hundbilder & några kattbilder på både stora & små kissebääsar! :)
Min storasyster har ju skaffat sig 2 sötsaker så passade på & åka dit en snabbis imorgon med
mamma när hon skulle hämta lillasyster som praktiserar där hos dom.

Idag har ja städat lite åt mamma, sen har ja slappar framför tv:n.
Sitter & småkollar nu lite också på Extreme Home Makeover nu medans ja bloggar lite.
Var meningen jag skulle åka hem idag, men blir att Robban kommer upp hit istället.
Ska på grillfest imorgon & pingisturnering, haha! Blir nog riktigt kul!

Björn var förbi igår också, vi var till Fränsta en sväng & köpte glass, haha!
Sen satt vi bara & surra massa skit.

MUMS, appropå glass, nu har ja inte tid här längre ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback